Tuesday, July 19, 2011

renewal release & new lucky board



Hello everyone.

A standard record rack that did the sales stop was renewed
and  put it on the market again.


The rack that has been distributed up to now as a gift will end 
the distribution. 

Please acknowledge it humbly. 

。o○o。.★.。o○o。.☆.。o○o。.★.。o○o。.☆

The item of a lucky board was added. 
Please it was assumed the group limitation this time, and activate 
the group tag and participate. 



。o○o。.★.。o○o。.☆.。o○o。.★.。o○o。.☆

こんにちは・・・ponitee:::のぽぽにです。

販売休止していたスタンダードなレコードラックを
リニューアル発売いたしました。

発売に伴い、これまでギフト配布していたラックは
配布を終了させていただきます。
何卒ご了承ください。

。o○o。.★.。o○o。.☆.。o○o。.★.。o○o。.☆

ラッキーボードの景品を追加しました。
オーディオ家具関連を3アイテム、昭和レトロ家具
を3アイテムの合計6アイテムです。
2つのラッキーボードに別けましたので、当たるチ
ャンスは増えました。

今回からグループ限定といたしましたので、グルー
プタグをアクティブにしてご参加ください。

ラッキーボード設置店は以下の店舗です。